söndag 23 mars 2014

Helg

Då har man hunnit jobba två veckor och njutit av en solig men blåsig helg
utan några som helst sjuka ungar. Hoppas inga andra blev sjuka efter Loke
när vi var i Gnesta. Tjejerna har spenderat helgen hos sin mormor. Igår
kom stutsmattan upp, lite tidigare än andra år, men glädjen var stor. Idag
har grannarna varit här på fika, det var trevligt.


I fredags fick jag fina tulpaner av Loke och Andreas. Då blev jag
väldigt glad!

Idag har jag bakat med Loke. Det smakade tummen upp tyckte han.

Vidar experimenterar med napp, men fortfarande är det en rolig bitleksak. 

Måndag morgon imorgon igen. Dags att knyta sig. Kram

1 kommentar:

  1. Vackra blommor förstår att du blev glad jag blev glad av bilderna på pojkarna. Vi har klarat oss från det Loke hade tack och lov. Hoppas allt är bra med er har jobbat helgen hade möte om mormor i måndags hon ska komma hem första april vi får höras kram från mig

    SvaraRadera